Hidetaka Tenjin

Illustrator

Tokyo, Japan

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Hidetaka Tenjin / Illustrator / TOKYO
Active as an illustrator, designer, voice actor, and image board artist. He draws box art for plastic models, including Hasegawa's Macross series, BANDAI SPIRITS' Gundam, and STAR WARS. He has also created mechanical art for the anime "Macross Zero", "Macross F", and "Genesis of Aquarion", mechanical design for "Hellsing", "Macross Delta", "Knights & Magic", "Super Robot Wars T", "Back Alley", and "YASUKE", creature design for "Gen no Mai", and full He is also active in the field of animation, including image boards for the CG movie "Saint Seiya: Legend of Sanctuary. While using computer graphics, he focuses on drawing a narrative on the screen by consciously expressing an analog brush feeling. He has created many works regardless of the field.

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天神英貴 / SFイラストレーター・画家 / 東京
イラストレーター業を中心に、デザイナー、声優、イメージボードアーティストとして活動。 ハセガワの「マクロス」シリーズ、BANDAI SPIRITS のガンダム、STAR WARSを始めとするプラモデルのボックスアートを描く。 また、アニメ『マクロスゼロ』、『マクロスF』、『創聖のアクエリオン』のメカニックアート、『ヘルシング』『マクロスΔ』『ナイツ&マジック』『スーパーロボット大戦T』『バック・アロウ』『YASUKE』ではメカニカルデザイン、 『弦の舞』ではクリーチャーデザイン、フルCG映画『聖闘士星矢 LEGEND of SANCTUARY』イメージボードなど、アニメーションの分野でも活躍している。 CGによる表現でありながらもアナログ的なブラシ感を意識的に表現することで画面に物語性を描くことを重視。分野を問わず多くの作品を制作している。

CONCEPT

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An hommage from Royal Space Force-Wings of Honneamise. A work with a worldview and texture that everyone knows as its insanity. This time, we will once again face that work and We interviewed the director, Mr. Yamaga, to get a sense of the life of the staff who lived in that era. I was able to understand why that work was born in that time period. I feel as if I was able to unravel the mystery. From within the group drama of young people The vital heat that emerges becomes light, forms a city, nurtures a culture, and it seeks its base in prayer, and then it becomes hope. Can the light that people give birth to be a god? Or is it? I have tried to capture this agonizing energy as it is in this work of art.

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王立宇宙軍2022|王立宇宙軍 オネアミスの翼オマージュ作品。誰もが知るその狂気とも いうべき世界観と質感を持つ作品。 今回改めてその作品に向かい、 山賀監督にお話を聞き、その時代に生きたスタッフの生活感を聞き 及ぶことで初めてなぜあの作品があの時代に生まれたのかを紐解く ことができたような気がします。若者たちの群像劇の中から生まれ出る その生命的熱量は光となり、街をなし、文化を育み、祈りに拠り所を 求め、そして希望となる。人の生んだ光は神たり得るのか。それとも。 悶々と輪廻するこのエネルギーをそのまま作品にしてみたものです。

IN PROGRESS

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Coming soon.

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詳細準備中

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